Betalen & regelen
Betalen
Heeft u een bericht van ons ontvangen en wilt u gelijk een betaling doen? Dan kunt u het bedrag overmaken naar bankrekeningnummer IBAN NL55 ABNA 0627 3875 19 met uw dossiernummer en achternaam als referentie. Kunt u het bedrag niet ineens betalen, bent u het niet eens met de vordering of heeft u andere vragen, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij beantwoorden uw vragen graag en bespreken met u of een betalingsregeling mogelijk is.
Contactformulier
"*" geeft vereiste velden aan
Wilt u liever bellen? Wij zijn elke werkdag tussen 9.00 en 16.00 bereikbaar via 0318-240050.
Hulp en ondersteuning
Heeft u meerdere schulden en heeft u hulp en ondersteuning nodig om een duidelijk beeld te krijgen van uw situatie? Wij kijken graag met u mee.
Klacht
Wij hebben tevredenheid en duidelijke communicatie hoog in het vaandel staan. Daarom houden wij ons aan de strikte kwaliteitseisen van de Wki en Bki. Mocht u toch niet tevreden zijn over onze werkwijze, dan willen wij graag weten hoe we u kunnen helpen. Dit doen we graag persoonlijk, maar mocht u een klacht willen indienen, dan vindt u hieronder informatie hoe u uw klacht kenbaar kunt maken aan ons en hoe u onze interne klachtenprocedure (IKP) kunt doorlopen.
Zo werkt onze interne klachtenprocedure (IKP)
-
1
U geeft uw klacht door
Dit kan via het klachtenformulier op onze website, per mail of telefonisch.
-
2
U ontvangt van ons een bevestiging
Binnen 2 werkdagen ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging.
-
3
U ontvangt van ons een reactie
Een vast contactpersoon zal binnen 10 werkdagen inhoudelijk reageren op uw klacht.