Betalen & regelen

Betalen & regelen

Wij begrijpen dat financiële situaties soms complex kunnen zijn. Wij geloven in het belang van goede communicatie. Bespreek met ons waar u tegenaan loopt, zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken. Ons kantoor is elke werkdag geopend van 9.00 tot 16.00 uur.

Betalen

Heeft u een bericht van ons ontvangen en wilt u gelijk een betaling doen? Dan kunt u het bedrag overmaken naar bankrekeningnummer IBAN NL55 ABNA 0627 3875 19 met uw dossiernummer en achternaam als referentie. Kunt u het bedrag niet ineens betalen, bent u het niet eens met de vordering of heeft u andere vragen, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij beantwoorden uw vragen graag en bespreken met u of een betalingsregeling mogelijk is.

Contactformulier

"*" geeft vereiste velden aan

Wilt u liever bellen? Wij zijn elke werkdag tussen 9.00 en 16.00 bereikbaar via 0318-240050.

Hulp en ondersteuning

Heeft u meerdere schulden en heeft u hulp en ondersteuning nodig om een duidelijk beeld te krijgen van uw situatie? Wij kijken graag met u mee.

Klacht

Wij hebben tevredenheid en duidelijke communicatie hoog in het vaandel staan. Daarom houden wij ons aan de strikte kwaliteitseisen van de Wki en Bki. Mocht u toch niet tevreden zijn over onze werkwijze, dan willen wij graag weten hoe we u kunnen helpen. Dit doen we graag persoonlijk, maar mocht u een klacht willen indienen, dan vindt u hieronder informatie hoe u uw klacht kenbaar kunt maken aan ons en hoe u onze interne klachtenprocedure (IKP) kunt doorlopen.

Zo werkt onze interne klachtenprocedure (IKP)